نرم افزار utorrent

بیت تورنت یا BitTorrent یک سرویس اشتراک فایل نیز هست البته یه جورایی درست شبیه emule خودمونه اساس کار این شرد نیز هم اینطور است که سرورهایی درشبکه ی اینترنت هستند که بر طرز به اشتراک گذاشتن فایل نظارت دارند و قتی که یک فایل از طرف شما خواسته شود دریافت شود نرم افزار مورد نظری که در ادامه درباره ی آن بحث خواهد شد آن را به قطعات گوناونی تقسیم می نماید و شما پس از دریافت هر قطعه می توانید نقش سرویس دهنده ی آن قطعه را داشته باشید . البته اگر اشتباه نکنم آین شگرد جالب را که در بالا بردن سرعت بسیار تاثیر دارد را در درس مفاهیم شبکه فرا رفته باشید ولی از اینها گذشته در کل به این شگرد بیت تورنت می گویند.

واما نرم افزاری که باید در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم راحت تر از این سرویس بهره بگیریم اول اینکه اسم آن utorrent است و دوم اینکه لینک دانلود این نرم افزار را در پایان برای شما قرار خواهیم داد . در ضمن اگر از نرم افزار opera برای وب بروزر خودتان استفاده کنید احتیاجی به این نرم افزار ندارید.

در کنار این مطالب باید گفت که هر فایلی را نمی توان از این طریق دانلود کرد برای همین منظور ممکن است که بپرسید پس چگونه به بفهمیم چطور فایلهایی را می توانیم دانلود کنیم ؟ برای این منظور بعد از نصب برنامه خواهید دید که در بالا و سمت راست نرم افزار امکاناتی برای حستجو وجود دارد که در میان سایت های مختلف مربوط به BitTorrent جسجو می کند و نتیجه را در وب بروزرتان نمایش میدهد. پس از نصب نرم افزار هر کاه به عنصر فایل بیت تورنت برخوردید به جای save کردن آن روی سیستم آن را بوسیله ی نرم افزار  uTorrent باز کنید تا دانلود شروع شود البته اگه غلط نکنم emule ساختار بهتر و راحت تری داره .

لینک دانلود نرم افزار uTorrent

این نرم افزار نیازی به کرک ندارد.

8 دیدگاه

  1. رستمی said,

    09/10/2007 در 8:44 ب.ظ.

    جمشید جان کارت درسته

  2. milad said,

    17/02/2008 در 11:14 ب.ظ.

    mersi

  3. kazem said,

    09/05/2008 در 8:16 ب.ظ.

    سلام very ok

  4. kazem said,

    09/05/2008 در 8:18 ب.ظ.

    خوب همه چی oooook

  5. sam said,

    29/12/2008 در 2:50 ب.ظ.

    امکان updateتورنت هست .من چند وقته دارمش اما تازگی کار نمی کنه.چه کنم؟؟؟؟؟

  6. hamed said,

    25/02/2009 در 3:16 ق.ظ.

    file was found

  7. esi said,

    31/08/2009 در 8:26 ق.ظ.

    سلام
    در مورد نحوه استفاده از نرم افزار توضیح بنویسید

  8. 29/04/2010 در 6:29 ب.ظ.

    دوست عزیز من چند تا سوال دارم و ممنون میشم جواب بدید یا از طریق ایمیل یا از طریق همین کامنت ها ….
    1.فرق استارت و فورس استارت چیه تو این نرم افزار ؟
    2.من با ورژن یکی مونده به آخر یو تورنت کار می کنم و مدام به من پیغام آپدیت میده . می خواستم بدونم اگه آپدیت کنم اون تورنت هایی که هنوز کاملا دانلود نشدن از بین میرن یا نه ؟
    3.نرم افزار هایی هست که سرعت دانلود تورنت ها رو افزایش بدن ؟


بیان دیدگاه