نرم افزار Emule (اشتراک فایل)

به نظر شما اگر این امکان به وجود می آمد که کاربران سراسر جهان که به اینترنت دسترسی دارند می توانستند فایلهای مفید خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند چه اتفاقی می افتاد ؟ بله درسته، تحولی عظیم در زمینه اشتراک فایل به وجود می آمد که قادر به دانلود هر آنچه که لازم داشتین بودید.
اما این تنها یک رویا نیست بلکه یک واقعیت است که تحولی عظیم در محیط وب جهانی ایجاد کرد و امروز کاربران بسیاری از طریق همین تکنولوژی فایلهای خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.
سایتهای بسیاری در محیط وب ایجاد شده اند که با هماهنگ کردن اتصال میان کاربران و همچنین تهیه لیست کامل از فایلهای موجود کمک میکنند تا کاربران در جستجوهای خود به نتیجه مطلوب تری دست یابند !
به سایتهایی که چنین امکاناتی را فراهم میکنند در اصطلاخ سایتهای تورنت گفته میشود.
eMule یکی از سایتهای پرطرفدار تورنت و اتصال P2P میباشد که به کاربران کمک میکند تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و فایلهای خود را به اشتراک گذارند.
این سایت نرم افزار ویژه ای نیز به کاربران خود ارائه میکند که به وسیله ی آن کاربران می توانند به راحتی در میان لیست فایلها جستجو کنند و فایلهای مورد نیاز خود را دانلود نمایند و یا فایلهای مفید خود را به اشتراک گذارند.
جدیدترین نسخه نرم افزار eMule نیز با زبان فارسی هماهنگی کامل دارد و شما می توانید به راحتی از آن برای دانلود فایلهای خود و یا اشتراک آنها استفاده کنید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار eMule :
1-  اشتراک آسان فایلها
2-  امکان جستجو در میان فایلهای به اشتراک گذاشته شده
3-  شناسایی فالهای مخرب و ویروسی موجود در شبکه
4-  امکان ایجاد گفتگوی اینترنتی با مدیران سایر کامپیوترها
5-  دانلود با نهایت سرعت ممکن
6-  سیستم ویژه مدیریت فایلهای در حال دانلود
7-  و…
از سایت اصلی دانلود کنید.

بیان دیدگاه